همه چی درباره سرعت ایرانسل
نوشته شده توسط : علی

س دائمی می‌توانند تا میزان مورد نظر این سرویس در زمان ثبت نام و اشتراک در سرویس وایمکس، مبلغی را به عنوان سپرده‌ ( بیعانه ) در اختیار ایرانسل قرار می دهند که میزان س افزایش دهید. شما بر اساس سقف اعتباری که برای خود تعیین کردید ، به گزینه‌های بسیاری دسترسی دارید و در صورت داشتن اعتبار کافی می توانید هریک از آنها را که مورد نظر شماست خریداری کنید.
لطفاً به یاد داشته باشید که کلیه کاربران وایمکس ایرانسل، صرف نظر از روش پرداخت انتخابی خود  می‌توانند در هر زمانی که بخواهند به ریز صورتحساب خود و جزئیات خود از این سرویس استفاده کنند،اما باید در نظر داشته باشند که ایرانسل برای این سرویس تفاوتهایی قائل شده که این گروه از کاربران باید در پایان دوره، صورتحساب هزینه های استفاده از این سرویس را پرداخت کنند. کاربران استفاده از خدمات

دائمی را بررسی نموده و مناسب‌ترین طرح را بسته به نیازتان انتخاب نمایید. در ادامه لازم است که مشترکین برای خرید یک طرح تعرفه ( که شامل سرعت مورد نظر و میزان ترافیک ماهانه دلخواه تان است ) اقدام نمایید. همچنین، می توانید با خرید بسته‌های افزایشی، حجم ترافیک مصرفی یا دوره اعتبار بسته خود را

 

گزینه‌های اشتراک وایمکس ایرانسل در جدول زیر نشان داده شده‌اند:

 

 

 
*
به کلیه مبالغی که در بالا سهوات در دریافت وجوه ، هزینه پرداختی که مشترکین بابت استفاده از امکانات ایرانسل مانند اشتراک در وایمکس ایرانسل می پردازند در اول هر ما

- کاربران سرویس وایمکس ایرانسل که دارای خط این سرویس، دسترسی داشته باشند.

 

قف هزینه مصرف آنها از این سرویس ، بر اساس مقدار سپرده مذکور تعیین می‌گردد. در پایان مدت قرارداد کاربران با وایمکس یا در صورتی که در هر زمان تصمیم به خاتمه قرارداد بگیرید ، سپرده پرداختی به شما باز گردانده خواهد شد. برای اشتراک در سرویس دائمی وایمکس ایرانسل ، لازم است که در ابتدا یکی از طرح‌های تعرفه ارائه شده توسط ایرانسل را انتخاب کنید. نخست گزینه‌های موجود برای کاربران دائمی ایرانسل هستند نمیتوانند از سقف اعتباریشان که معادل مبلغ سپرده اولیه است بیشتر استفاده کنند . کاربرانی که م داشته باشید:

خواهند از سقف اعتباریشان بیشتر استفاده کنندو مشاهده میکنید ،
- به منظور برنامه ریزی دقیق و

بیشتر از سرویس وایمکس بهره ببرند ، یا باید هر چه زود تراقدام به تسویه حساب کنند و یا باید مبلغی را به سپرده ی ٣% مالیات بر ارزش افزوده اضافه می شود .
*
 به ازای هر مگابایت ١٠٠ ریال ، نرخ روز مصرف آزاد می باشد.


نکاتی که باید به خاطر

خود در نز می آید .

                       

 • ارائه خدمات به متقاضیانی که در خواست استفاده از سرعت حساب می آید این است که برای استفاده از اینترنت ۶۴ کیلوبیت بر ثانیه، هیچ هزینه ای به عنوان حق اشتراک وایمکس در ابتدای دوره از شما دریافت نم این حال، در صورتی که کاربر به طور غیرمعمول از پهنای باند استفاده کرده و به دانلود د سرویس وایمکس ایرانسل اضافه کنند و سقف اعتبار خود را افزایش دهند ، در غیر ه از حساب مشترکین اعتباری ایرانسل کسر می‌شود. بنابر این اگر مشترکین اعتباری ایرانسل به طور مثال از اواسط ماه به کاربران سرویس وایمکس ایرانسل پیوسته باشند ، فقط و فقط کافیست که هزینه روز های باقیمانده تا آخر همان ماه را پرداخت کنند ، با این حساب هزینه ماهانه بعدی از اولین روز ماه جدید بسته به طرح تعرفه ای که انتخاب کرده اند و در آن اشتراک دارند از حسابشان کسر می شود .

 این صورت سرویس آنها به حالت تعلیق در

بیش از حد اقدام های بیشتر از ١٢٨ کیلو بیت بر ثانیه، را دارند مشمول قوانین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور می باشد.

 
-
در مورد طرح‌های تعرفه ای که هزینۀ اشتراک بالاتر دارند ، حداقل سقف اعتبار برای کاربران دائمی بیشتر خواهد بود.


-
 یک از هدایای این سر ویس که از مزایای آن هم به نماید، از دوره بعدی، سیاستی در سریس آن اعمال می شود که محدودسازی پهنای باند نام دارد و از آن پس، قادر به استفاده از سرویس، به صورت محدود ی‌گردد . اما در نظر داشته باشید که برای سرعت‌های بالاتر از ۶۴ کیلوبیت بر ثانیه این هزینه دریافت می‌شود و با افزایش سرعت ( بر حسب هر کیلو بیت در ثانیه ) نیز به تناسب افزایش می‌یابد.

-
ایرانسل به منظور تضمین کیفیت سرویس‌های ارائه شده خود ، در مورد تمام طرح‌های نامحدودی که در اختیار مشترکینش قرار داده اقدام به اعمال «خط مشی مصرف صحیح» نموده است. سقف کاربردی نامحدودی برای کاربران در نظر گرفته شده است تا بتوانند بدون نگرانی از چیزی به گردش در اینترنت و دانلود بپردازند. با خواهد بود.

خرید اینترنتی کارت شارژ ایرانسل / فروش آنلاین کارت شارژ ایرانسل





:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 51
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 2 خرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: